- Si të regjistroheni në faqen e internetit megawin.mk?
- Çfarë mënyrash pagese ofroni?
- Sa kohë duhet për të tërhequr mjete?
- Çfarë është verifikimi i llogarisë, pse nevojitet dhe sa zgjat procedura?
- Çfarë është funksioni Cash Out në seksionin SPORT dhe si funksionon?
- A mund të modifikoj të dhënat personale nga Profili im dhe çfarë informacioni mund të ndryshoj?
Si të regjistroheni në faqen e internetit megawin.mk?
[ ↑ ]Për t'u regjistruar në megawin.mk, duhet të plotësoni formularin e regjistrimit nga ueb-faqja, i cili shfaqet kur klikoni në butonin "REGJISTROHU" që ndodhet në këndin e sipërm të djathtë të faqes. Ju lutemi vini re se plotësimi i të gjitha fushave në formularin e regjistrimit është i detyrueshëm.
Duhet të futni të dhënat e mëposhtme:
- Emer Mbiemer;
- Data e lindjes;
- Numri i telefonit kontaktues;
- NUAQ;
- Shtetësia;
- Qyteti dhe adresa;
- Adresa juaj e emailit;
- Llogari bankare/llogari e transaksionit
- Rajoni sipas kartës së identitetit
- Fjalëkalimi për të hyrë në llogarinë tuaj megawin.mk;
Për të përfunduar regjistrimin, duhet të vendosni një numër telefoni të vlefshëm, në të cilin do të merrni një kod SMS për të konfirmuar regjistrimin. Kodi duhet të vendoset brenda 15 minutave ose regjistrimi nuk do të përpunohet.
Çfarë mënyrash pagese ofroni?
[ ↑ ]Mënyrat më të sigurta të pagesës janë të integruara në faqen e internetit megawin.mk.
Për depozitim, mund të përdorni:
- Karta debitore/kreditit
Për të tërhequr mjete mund të përdorni:
- transferte bankare
Sa kohë duhet për të tërhequr mjete?
[ ↑ ]Në megawin.mk ne përpiqemi që të gjitha transfertat dalëse t'i procesojmë sa më shpejt.
Për llogaritë e verifikuara, në varësi të shumës, periudha është standarde deri në 1 ditë pune
Pas miratimit nga ne, mund të ketë disa vonesa të përpunimit:
- 1-2 ditë pune - transfertë bankare (periudha varet nga shumë faktorë)
Çfarë është verifikimi i llogarisë, pse nevojitet dhe sa zgjat procedura?
[ ↑ ]Verifikimi i llogarisë është një procedurë e detyrueshme për çdo klient. Nëpërmjet verifikimit, ne konfirmojmë saktësinë e të dhënave personale të vendosura nga ju dhe/ose mënyrave të përdorura të pagesës.
Në çdo moment, mbajtësi i llogarisë megawin.mk duhet të jetë në gjendje të dëshmojë identitetin e tij, moshën dhe origjinën e mjeteve të depozituara prej tij.
Verifikimi i detyrueshëm përfshin:
- Identifikimi i emrave, NUAQ, adresa
- Dokumentet e nevojshme: Kartë identiteti dhe/ose pasaportë
Konfirmim shtesë kur përdorni mënyrat e pagesës
- Identifikimi i kartave debitore/kreditit të përdorura për depozitim
- Dokumentet e kërkuara: Kopje e kartës debitore ose kreditit (plastike) ose kopje e shërbimit online.
*megawin.mk mund të kërkojë dokumente shtesë ose një kontroll më të detajuar të dokumentit në rast dyshimi për origjinën e mjeteve ose abuzim me profilin e lojtarit.
Pasi megawin.mk merr dokumentet e nevojshme nga klienti, njësia kompetente e përpunon dokumentacionin e dorëzuar në kohën më të shkurtër të mundshme dhe raporton statusin e verifikimit përmes profilit të klientit.
Çfarë është funksioni Cash Out në pjesën SPORT dhe si funksionon?
[ ↑ ]Në varësi të zhvillimit të ngjarjes, ju keni mundësinë të përdorni opsionin Cash Out, i cili ju lejon të mbyllni bastin tuaj përpara se rezultati i tregut që keni zgjedhur të përcaktohet si një fitore ose humbje. Në këtë mënyrë, ju mund të përcaktoni fitimin tuaj nëse ngjarja zhvillohet në favorin tuaj, ose humbjen minimale të mundshme në rast të një rezultati negativ për ju gjatë ngjarjes.
Ky opsion ju lejon të kontrolloni plotësisht bastin tuaj dhe të përcaktoni fitimin ose humbjen tuaj të mundshme.
Shërbimi Cash Out është aktiv vetëm për tregje të caktuara. Në rast se opsioni është i disponueshëm, butoni "Cash Out" vizualizohet sapo basti juaj të pranohet.
Për të parë bastet tuaja për të cilat opsioni Cash Out është i disponueshëm, klikoni Bastet dhe më pas zgjidhni Hap.
A mund të modifikoj informacionin personal nga "Profili im" dhe çfarë informacioni mund të ndryshoj?
[ ↑ ]Ju mund të ndryshoni adresën, qytetin dhe numrin e telefonit të futur në menynë "Ndrysho të dhënat" në "Profili im". Nëse keni nevojë të ndryshoni të dhëna të tjera personale, ju lutemi kontaktoni "Departamentin e Klientit" në një kohë të përshtatshme për të marrë informacion dhe ndihmë të detajuar.