- Како да се регистрирам на веб страната megawin.mk?
- Кои начини на плаќање ги нудите?
- Колку време е потребно за да се изврши исплата на средства?
- Што е проверка на сметката, зошто е потребна и колку време трае постапката?
- Што е функцијата Cash Out во делот СПОРТ и како функционира?
- Може ли да уредувам лични податоци од Мојот профил и кои информации можам да ги променам?
Како да се регистрирам на веб страната megawin.mk?
[ ↑ ]За да се регистрирате на megawin.mk, потребно е да го пополните формуларот за регистрација од веб страната, кој се појавува кога ќе кликнете на копчето „РЕГИСТРИРАЈ“ кое се наоѓа во горниот десен агол на веб страната. Имајте предвид дека пополнувањето на сите полиња во формуларот за регистрација е задолжително. Треба да ги внесете следните податоци:
- Име презиме;
- Дата на раѓање;
- Телефонски број за контакт;
- ЕМБГ;
- Државјанство;
- Град и адреса;
- Твојата е-маил адреса;
- Банкарска сметка/Трансакциска сметка;
- Регион според лична карта;
- Лозинка за пристап до вашата сметка на megawin.mk;;
За да ја завршите регистрацијата, треба да внесете важечки телефонски број, на кој ќе добиете СМС КОД за потврда на регистрацијата. Кодот мора да се внесе во рок од 15 минути или регистрацијата нема да се обработи.
Кои начини на плаќање ги нудите?
[ ↑ ]Најбезбедните начини на плаќање се интегрирани на веб страната megawin.mk.
За депозит, можете да користите:
- Дебитни/кредитни картички
За повлекување средства можете да користите:
- банкарски трансфер
Колку време е потребно за да се изврши исплата на средства?
[ ↑ ]На megawin.mk се трудиме да ги обработиме сите појдовни трансфери во најбрз можен рок.
За проверени сметки, во зависност од износот, периодот е стандарден до 1 работен дан
По одобрувањето од наша страна, може да има одредено одложување на обработката :
- 1 работен ден - банкарски трансфер (периодот зависи од многу фактори)
Што е проверка на сметката, зошто е потребна и колку време трае постапката?
[ ↑ ]Потврдата на сметката е задолжителна процедура за секој клиент. Преку верификацијата, ја потврдуваме точноста на личните податоци внесени од вас и/или користените начини на плаќање.
о секој момент, имателот на сметката на megawin.mk мора да може да го докаже својот идентитет, возраст и потеклото на средствата депонирани од него.
Задолжителната верификација вклучува:
- Идентификација на имиња, ЕМБГ, адреса
- Потребни документи: Лична карта и/или пасош
Дополнителна потврда при користење на начини на плаќање
- Идентификација на дебитни/кредитни картички што се користат за депонирање
- Потребни документи: Копија од дебитна или кредитна картичка (пластична) или копија од онлајн услуга.
*megawin.mk може да побара дополнителни документи или подетална проверка на документот во случај на сомневање за потеклото на средствата или злоупотреба на гејмерски профил.
Откако megawin.mk ќе ги добие потребните документи од клиентот, надлежен оддел ја обработува поднесената документација во најкраток можен рок и преку клиентскиот профил го известува статусот за верификација..
Што е функцијата Cash Out во делот СПОРТ и како функционира?
[ ↑ ]Во зависност од развојот на настанот, имате можност да ја користите опцијата Cash Out, која ви овозможува да го затворите вашиот облог пред исходот на пазарот што го избравте да се одреди како добитен или поразен. На овој начин, можете да ја одредите вашата добивка доколку настанот се развива во ваша корист, или минимална потенцијална загуба во случај на негативен резултат за вас за време на настанот.
Оваа опција ви овозможува целосно да го контролирате вашиот облог и да ја одредите сопствената добивка или потенцијална загуба.
Услугата Cash Out е активна само за одредени пазари. Во случај опцијата да е достапна, копчето „Cash Out“ се визуелизира веднаш штом вашиот облог е прифатен.
За да ги видите вашите облози за кои е достапна опцијата Cash Out, кликнете Облози и потоа изберете Отвори.
Може ли да уредувам лични податоци од Мојот профил и кои информации можам да ги променам?
[ ↑ ]Можете да ги промените внесените адреса, град и телефонски број во менито „Промени податоци“ во „Мој профил“. Ако треба да промените други лични податоци, ве молиме контактирајте го „Одделот за клиенти“ во време погодно за да добиете детални информации и помош.